Razboiul povestilor: Cum cei care spun (si traiesc) cele mai bune povesti vor domina viitorul

în stoc
SKU
a144960
34.90 LEI
Pe scurt

Războiul poveștilor descrie supremația tacită a marketingului de mobilizare, de la începuturile unor companii ca Volkswagen, Apple și Nike, până la inovațiile virale Yes We Can, mișcarea Tea Party, The Story of Stuff și Patagonia. Cartea oferă trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reuși să-și câștige fani și să devină iconică: Fii interesantSpune adevărul și Trăiește adevărul.


Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul în lumea poveștilor captivante, esențiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomică, Primăvara Arabă și ascensiunea neașteptată a marketingului viral. Oferind informații din neuroștiință, mitologie comparată, istoria advertisingului și psihologie,Războiul poveștilor reușește, ca orice poveste bine spusă, să distribuie cititorul în rolul unui erou improbabil, dar cu potențial de a contribui în mod cu adevărat semnificativ la schimbarea lumii.





Din postura de cofondator al companiei Free Range Studios, Jonah a ajutat sute de branduri și cauze umanitare să pătrundă în conștiința publicului prin campanii memorabile. Legendarele sale clipuri virale The Meatrix și The Story of Stuff au atras atenția a peste 65 de milioane de oameni asupra unor probleme sociale esențiale. Un inovator constant, poveștile și site-urile create de el au fost premiate în numeroase rânduri la Festivalul de Film South by Southwest.


Articolele și opiniile lui Jonah Sachs au apărut în The New York TimesThe Washington Post, la CNN, FOX News, Sundance Film Festival, NPR și în Fast Company Magazine, care l-a numit unul dintre cei mai influenți 50 de inovatori pe plan social. Locuiește în Oakland, California.











„În această carte, Jonah Sachs salvează poveștile din mâinile șarlatanilor care le mânuiesc doar ca să ne păcălească să cumpărăm următorul produs miraculos aducător de fericire. În același timp, redă poveștilor rolul (și responsabilitatea) de mit călăuzitor și ne reamintește cum să le spunem – ca oameni, ca instituții, ca branduri – pentru a face bine.”





Cristian Lupșa, Editor Decât o revistă













„Războiul poveștilor este un ghid minuțios pentru toți povestitorii, începători sau experimentați deopotrivă. Sachs descrie structurile poveștilor și felul în care trebuie înțelese personajele și mesajele lor. Folosind pentru exemplificare succesul de brand al unor companii ca Nike și Apple, Sachs ne spune aici câteva povești foarte bune.”





Forbes













„Războiul poveștilor vă va convinge că povestitul este cea mai puternică activitate prin care oamenii pot fi convinși să acționeze. Și vă va învăța să folosiți această putere pentru a îndrepta lumea către un viitor mai optimist. Dacă vrei să devii un povestitor extraordinar, trebuie să citești această carte.”





Kumi Naidoo, Executive Director, Greenpeace International









Spre deosebire de alte cărți de marketing, Războiul poveștilor  reușește să găsească o abordare perfect validă atât pentru branduri, cât și pentru oameni și descrie o lume în care comercialul nu funcționează independent de valori, în care scopul final este o lume mai bună și o societate mai sănătoasă



Black Button

Războiul poveștilor descrie supremația tacită a marketingului de mobilizare, de la începuturile unor companii ca Volkswagen, Apple și Nike, până la inovațiile virale Yes We Can, mișcarea Tea Party, The Story of Stuff și Patagonia. Cartea oferă trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reuși să-și câștige fani și să devină iconică: Fii interesantSpune adevărul și Trăiește adevărul.


Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul în lumea poveștilor captivante, esențiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomică, Primăvara Arabă și ascensiunea neașteptată a marketingului viral. Oferind informații din neuroștiință, mitologie comparată, istoria advertisingului și psihologie,Războiul poveștilor reușește, ca orice poveste bine spusă, să distribuie cititorul în rolul unui erou improbabil, dar cu potențial de a contribui în mod cu adevărat semnificativ la schimbarea lumii.





Din postura de cofondator al companiei Free Range Studios, Jonah a ajutat sute de branduri și cauze umanitare să pătrundă în conștiința publicului prin campanii memorabile. Legendarele sale clipuri virale The Meatrix și The Story of Stuff au atras atenția a peste 65 de milioane de oameni asupra unor probleme sociale esențiale. Un inovator constant, poveștile și site-urile create de el au fost premiate în numeroase rânduri la Festivalul de Film South by Southwest.


Articolele și opiniile lui Jonah Sachs au apărut în The New York TimesThe Washington Post, la CNN, FOX News, Sundance Film Festival, NPR și în Fast Company Magazine, care l-a numit unul dintre cei mai influenți 50 de inovatori pe plan social. Locuiește în Oakland, California.











„În această carte, Jonah Sachs salvează poveștile din mâinile șarlatanilor care le mânuiesc doar ca să ne păcălească să cumpărăm următorul produs miraculos aducător de fericire. În același timp, redă poveștilor rolul (și responsabilitatea) de mit călăuzitor și ne reamintește cum să le spunem – ca oameni, ca instituții, ca branduri – pentru a face bine.”





Cristian Lupșa, Editor Decât o revistă













„Războiul poveștilor este un ghid minuțios pentru toți povestitorii, începători sau experimentați deopotrivă. Sachs descrie structurile poveștilor și felul în care trebuie înțelese personajele și mesajele lor. Folosind pentru exemplificare succesul de brand al unor companii ca Nike și Apple, Sachs ne spune aici câteva povești foarte bune.”





Forbes













„Războiul poveștilor vă va convinge că povestitul este cea mai puternică activitate prin care oamenii pot fi convinși să acționeze. Și vă va învăța să folosiți această putere pentru a îndrepta lumea către un viitor mai optimist. Dacă vrei să devii un povestitor extraordinar, trebuie să citești această carte.”





Kumi Naidoo, Executive Director, Greenpeace International









Spre deosebire de alte cărți de marketing, Războiul poveștilor  reușește să găsească o abordare perfect validă atât pentru branduri, cât și pentru oameni și descrie o lume în care comercialul nu funcționează independent de valori, în care scopul final este o lume mai bună și o societate mai sănătoasă



Black Button

Mai multe informații
EdituraBlack Button Books
ISBN 9786069423769
Traducător Elena Marcu
Număr de pagini 336
Formatul cărţii 13x20
Tip copertă paperback
Data apariției 2016
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsRazboiul povestilor: Cum cei care spun (si traiesc) cele mai bune povesti vor domina viitorul
Rating-ul tău