Romania digitala

în stoc
SKU
a267982
98.00 LEI
Pe scurt
Economia digitală este din ce în ce mai prezentă în jurul nostru. Bazându-se pe multitudinea de date generate de consumatori, clienți, dispozitive, această nouă paradigmă economică aduce schimbări și generează efecte imposibil de ignorat, de care companiile trebuie să țină seama. În această nouă realitate, cercetarea de față își propune să investigheze care este nivelul general de digitalizare al companiilor românești, gradul de înțelegere al noilor tehnologii din cadrul Industriei 4.0 și în special a tehnologiilor inteligente Big Data.
Mai multe informații
EdituraPaideia
ISBN 978-606-748-837-1
Număr de pagini 272
Formatul cărţii 20 x 28 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2023
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsRomania digitala
Rating-ul tău

Economia digitală este din ce în ce mai prezentă în jurul nostru. Bazându-se pe multitudinea de date generate de consumatori, clienți, dispozitive, această nouă paradigmă economică aduce schimbări și generează efecte imposibil de ignorat, de care companiile trebuie să țină seama. În această nouă realitate, cercetarea de față își propune să investigheze care este nivelul general de digitalizare al companiilor românești, gradul de înțelegere al noilor tehnologii din cadrul Industriei 4.0 și în special a tehnologiilor inteligente Big Data.

Concluziile acestei lucrări arată că nivelul de înțelegere al elementelor de tehnologie care stau la baza economiei digitale sunt încă vag cunoscute, iar gradul de înțelegere și penetrarea noilor tehnologii este relativ scăzut. O companie, pe măsură ce se digitalizează, își crește cifra de afaceri și, mai mult decât atât, cu cât nivelul de digitalizare către care se îndreaptă este mai mare, cu atât creșterea cifrei de afaceri este mai mare. De aceea, utilizarea tehnologiilor moderne cuprinse sub conceptul umbrelă de Industrie 4.0. este extrem de importantă. Adoptarea și utilizarea acestor noi tehnologii, în special în fundamentarea deciziilor de marketing, semnifică gradul de modernizare a unei economii.