Scoli care invata. A cincea disciplina aplicata in educatie

în stoc
SKU
a147493
Preț special 71.25 LEI Preț standard 95.00 LEI
Pe scurt

Celebru teoretician al managementului organizational, Peter Senge foloseste tot ceea ce a invatat din lumea afacerilor, pentru a optimiza domeniul invatamantului si al politicilor educationale. Plecand de la modelul celor ”cinci discipline” esentiale pentru schimbarea la nivel organizational (maiestria personala, viziunea impartasita, modelele mentale, invatarea in echipa si gandirea sistemica), Senge si colegii sai diagnosticheaza mai intai stadiul la care se afla sistemul educational occidental, ramas in urma, la nivelul erei industriale, si neacordat la nevoile actualei societati informationale. Cartea propune mai departe o serie de abordari novatarea pentru politicile educationale, avand ca repere predarea individualizata, adaptarea curriculei la contextul local si regional si renuntarea la didactica axata pe memorare si teste standardizate. In esenta, scolile sunt vazute ca niste sisteme vii (si nu ca niste masinarii), a caror supravietuire depinde de felul in care profesorii, directorii, inspectorii, elevii si parintii lor, dar si administratiile locale izbutesc sa colaboreze si sa se adapteze la transformarile socio-economice din jurul lor. 


”P. Senge este unul dintre cei mai influenti autori contemporani in domeniul schimbarii organizationale, iar aceasta carte, elaborata impreuna cu mari specialisti in educatie,  este destinata nu doar profesorilor si parintilor, ci tuturor celor carora le pasa de educatie. Daca pana acum am adus in atentia cititorilor carti despre cum invatam la nivel individual, acum mutam atentia pe invatarea la nivel organizational, institutional. Pentru scolile care vor sa se adapteze provocarilor lumii contemporane, pentru scolile care vor sa afle care sunt cele mai eficiente modalitati de dezvoltare si pentru toata comunitatea educationala care doreste sa dea valoare invatarii, lectura acestei carti este un pas necesar.” - Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti

Celebru teoretician al managementului organizational, Peter Senge foloseste tot ceea ce a invatat din lumea afacerilor, pentru a optimiza domeniul invatamantului si al politicilor educationale. Plecand de la modelul celor ”cinci discipline” esentiale pentru schimbarea la nivel organizational (maiestria personala, viziunea impartasita, modelele mentale, invatarea in echipa si gandirea sistemica), Senge si colegii sai diagnosticheaza mai intai stadiul la care se afla sistemul educational occidental, ramas in urma, la nivelul erei industriale, si neacordat la nevoile actualei societati informationale. Cartea propune mai departe o serie de abordari novatarea pentru politicile educationale, avand ca repere predarea individualizata, adaptarea curriculei la contextul local si regional si renuntarea la didactica axata pe memorare si teste standardizate. In esenta, scolile sunt vazute ca niste sisteme vii (si nu ca niste masinarii), a caror supravietuire depinde de felul in care profesorii, directorii, inspectorii, elevii si parintii lor, dar si administratiile locale izbutesc sa colaboreze si sa se adapteze la transformarile socio-economice din jurul lor. 


”P. Senge este unul dintre cei mai influenti autori contemporani in domeniul schimbarii organizationale, iar aceasta carte, elaborata impreuna cu mari specialisti in educatie,  este destinata nu doar profesorilor si parintilor, ci tuturor celor carora le pasa de educatie. Daca pana acum am adus in atentia cititorilor carti despre cum invatam la nivel individual, acum mutam atentia pe invatarea la nivel organizational, institutional. Pentru scolile care vor sa se adapteze provocarilor lumii contemporane, pentru scolile care vor sa afle care sunt cele mai eficiente modalitati de dezvoltare si pentru toata comunitatea educationala care doreste sa dea valoare invatarii, lectura acestei carti este un pas necesar.” - Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti

Mai multe informații
EdituraTrei
Colecție Educatie si formare
ISBN 978-606-719-495-1
Număr de pagini 536
Formatul cărţii 160x240
Tip copertă Brosata
Data apariției 2016
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsScoli care invata. A cincea disciplina aplicata in educatie
Rating-ul tău