Volumul păstrează structura, renumitele principii, echilibrul dintre teorie și anecdote, ritmul antrenant. Parfumul de epocă transpare în locurile potrivite, la fel ca umorul mucalit și inconfundabila filozofie de viață. Așa cum au observat mulți cititori, invitația de a-i „influența“ pe oameni din titlul original nu se referă la manipulare, ci la o modalitate de a-i câștiga zâmbindule, fiind politicos, sincer și empatic. Aceste idei profund umane se regăsesc în ediția de față.
Secretele succesului. Cum să-ți faci prieteni și să devii influent
Editura | Curtea Veche |
---|---|
ISBN | 9786064414373 |
Traducător | Ioana Manolache |
Număr de pagini | 384 |
Formatul cărţii | 13 x 20 cm |
Tip copertă | Brosata |
Data apariției | 2023 |
Considerată decenii la rând biblia relațiilor interumane, celebra carte a lui Carnegie, How to Win Friends and Influence People, apare acum, datorită fiicei autorului, într-o ediție actualizată, adaptată noii generații de lideri și provocărilor pe care trebuie să le înfrunte în prezent.
Dale Carnegie (24 noiembrie 1888), pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a născut într‑o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultăţii, a vândut cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York, fără prea mare succes. În 1912 a fost angajat de Young Men's Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi a descoperit, fără să își fi propus, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel a început faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului al XX‑lea. În anii ’50 au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, care se bazează pe principiile promovate de fondatorul său.