Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Epuizat din stoc
SKU
C153616
29.86 LEI
Pe scurt
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte situaţia actuală, ci chiar o înrăutăţeşte.În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău. În această carte veţi afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis şi ce este de făcut pentru reanimarea lui.
Veţi afla cum să vă analizaţi eforturile, cum să vă cuantificaţi rezultatele, să  inter-relaţionaţi cu clienţii şi ce să faceţi pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de faţă.Dacă lucraţi în domeniul publicităţii, puteţi considera această carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie îţi schimbi modul de abordare, fie locul de muncă. Advertisingul nu înseamnă să câştigi Effie-uri sau Lei de aur. Înseamnă să faci bani pentru clienţii tăi, iar unii dintre ei — cei care vor citi această carte — s-ar putea să fie destul de iritaţi să vă vadă pe scenă ţinând în mâini statueta câştigătoare în timp ce vânzările lor scad.Odată ce veţi fi citit această carte, veţi deţine cunoaşterea, imaginea de ansamblu, instrumentele şi instrucţiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising funcţionale şi pentru transformarea acestor strategii în afaceri de succes. Aşa că staţi prin preajmă şi veti avea ce învăţa!
Grafica: Radu Manelici
Editor: Valentin Protopopescu
Mai multe informații
EdituraPublica
Ediția cărții I
ISBN 978-973-88749-8-5
Traducător Oana Alexandra-Petre
Număr de pagini 320
Formatul cărţii 14.5x20.5 cm
Data apariției 2008
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsSfarsitul advertisingului asa cum il stim
Rating-ul tău