Strategii ale comunicării în cabinetul stomatologic

în stoc
SKU
a222514
35,00 LEI
Pe scurt
Charlie Bucket este innebunit dupa ciocolata. Iar Willy Wonka, cel mai iscusit inventator din lume, deschide portile uimitoarei sale fabrici de ciocolata pentru cinci copii norocosi. Bomboane care nu se termina niciodata, caramele magice, acadele-lampadar si un rau de ciocolata calda, incantatoare. Charlie are nevoie de un singur Bilet de Aur si aceste dulciuri minunate ar putea fi toate ale lui.


Ilustratii de Quentin Blake
 

Seria de autor Roald Dahl:

• Charlie si Fabrica de Ciocolata

• Charlie si Marele Ascensor de Sticla

• Danny, campionul lumii

• Domnul Fox, vulpoi fantastic

• George si miraculosul sau medicament

• James si piersica uriasa

• Marele Urias Prietenos

• Matilda

• Vrajitoarele

Esența unei comunicări optime – în special cea a comunicării profesionale, care vizează obținerea de reacții imediate, care pot fi valorizate practic în medii specializate (în cazul de față, cabinetul sau clinica stomatologică) – este interacțiunea rapidă, nemijlocită și eficientă. Încă din Antichitate, filosoful și matematicianul Pitagora proclama „Nu spune puțin în vorbe multe, ci mult în vorbe puține!”, consfințind valoarea mesajului simplu, deloc complicat, însă pertinent, funcțional, apt să surclaseze emoțiile, fricile și posibila neîncredere a pacientului. Medicul „cu mâini de aur” dublat de un bun comunicator nu mai este doar un practician care se folosește terapeutic de durere pentru rezolvarea unei probleme stomatologice, ci un prieten omologat alături de care se depășește o criză de sănătate, un mic sau mare impas existențial. Specialistul în medicină dentară nu este doar un practician performant al meseriei sale, nu livrează doar tratamente, intervenții și alte servicii medicale de specialitate cu efect imediat, ci – folosindu-se creativ de variatele mijloace de comunicare – poate deveni și un abil „creator de lucruri din cuvinte” sau, în sens larg, din emoții și sentimente.

Mai multe informații
EdituraEikon
Colecție Universitas
Ediția cărții a VII-a
ISBN 9786064904775
Traducător Ioana Vilcu
Număr de pagini 128
Formatul cărţii 13 x 20 cm
Tip copertă brosata
Data apariției 2021
height 0
Nou Nou
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsStrategii ale comunicării în cabinetul stomatologic
Rating-ul tău