Teme recapitulative. Limba și literatura română. Clasa a V-a

în stoc
SKU
a246815
26.00 LEI
Pe scurt
Cartea răspunde necesității de a adapta treptat instrumentele de evaluare la „tabloul”, la tipicul și la standardele evaluării de la finalul ciclului gimnazial, astfel încât obișnuințele lucrului de la clasă să se convertească firesc în rezultatele obținute la evaluarea externă de la finalul ciclului gimnazial.
Mai multe informații
EdituraParalela 45
ISBN 9789734736775
Număr de pagini 176
Formatul cărţii 20 x 26 cm
Tip copertă brosata
Data apariției 2022
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsTeme recapitulative. Limba și literatura română. Clasa a V-a
Rating-ul tău

Dintre toate disciplinele studiate la școală, limba și literatura română este cea mai prietenoasă și cea mai puțin „didactică”, pentru că e gândită ca un teritoriu în care vă întâlniți cu povestea, cu imaginația voastră și a autorilor pe care îi citiți, cu eroii voștri preferați, cu toate cuvintele care vă ajută să fiți convingători atunci când vorbiți sau când scrieți, cu logica unor structuri gramaticale grație cărora înțelegeți tot ce învățați la matematică, la biologie, la geografie, la limbi străine etc.

Volumul consacrat clasei a V-a din seria de auxiliare intitulată Teme recapitulative dezvoltă zece teme derivate din tema generală prevăzută de programa școlară („Eu și universul meu familiar”), după cum urmează: Arată-ne cine ești!ScamatoriiTărâmurile imaginațieiÎn familia meaDescopăr lumea jucându-măTu ești modelul meu!Darul prietenieiMireasma sărbătoriiDrumuri către carteTu cum vezi natura?

Fiecare unitate tematică este deschisă cu un set generos de Exerciții de sistematizare și consolidare, iar partea a doua este dedicată Evaluării competențelor, fiind gândită pe patru module – Receptarea textului scris, Limbă și comunicareRedactarea textului scrisComunicarea orală – care cuprind teste și probe de evaluare cu itemi adecvați fiecărui domeniu de conținut menționat, la care se adaugă, transversal, itemi vizând competența interculturală.

Noutatea absolută și utilitatea imediată a acestor teste vine din organizarea și conceperea lor în spiritul noului model de subiect pentru Evaluarea Națională, care asimilează formatul evaluării susținute de elevi către finalul clasei a VI-a. Corectitudinea răspunsurilor poate fi verificată prin consultarea capitolului de la finalul volumului, Soluții și sugestii de răspuns.

Cartea răspunde necesității de a adapta treptat instrumentele de evaluare la „tabloul”, la tipicul și la standardele evaluării de la finalul ciclului gimnazial, astfel încât obișnuințele lucrului de la clasă să se convertească firesc în rezultatele obținute la evaluarea externă de la finalul ciclului gimnazial.