Teoria şi metodologia instruirii. Teoria şi metodologia evaluării
Lucrarea de faţă se adresează tuturor celor care urmează programe didactice de formare iniţială şi continuă, propunând suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente de fundamentare teoretică pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice întreprinse de practicieni. Din dorinţa de a se asigura caracterul operaţional al acestei lucrări, în prezentarea didactică a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structură algoritmică alcătuită din:
- obiectivele/competenţele vizate prin studiul temei
- termenii şi sintagmele-cheie
- suportul teoretic
- organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esenţializate şi explicitate conţinuturile
- sarcini de reflecţie şi exerciţii aplicative
- sugestii pentru luarea notiţelor
- recomandări bibliografice pentru studiul individual.
Lucrarea de faţă se adresează tuturor celor care urmează programe didactice de formare iniţială şi continuă, propunând suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente de fundamentare teoretică pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice întreprinse de practicieni. Din dorinţa de a se asigura caracterul operaţional al acestei lucrări, în prezentarea didactică a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structură algoritmică alcătuită din:
- obiectivele/competenţele vizate prin studiul temei
- termenii şi sintagmele-cheie
- suportul teoretic
- organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esenţializate şi explicitate conţinuturile
- sarcini de reflecţie şi exerciţii aplicative
- sugestii pentru luarea notiţelor
- recomandări bibliografice pentru studiul individual.
Editura | Paralela 45 |
---|---|
Colecție | Pedagogia secolului XXI |
ISBN | 9789734735969 |
Număr de pagini | 216 |
Formatul cărţii | 16,5 x 23,5 cm |
Tip copertă | broșată |
Data apariției | 2022 |