Teorii contemporane ale invatarii. Autori de referinta
16 somitati din stiintele educatiei isi prezinta cele mai inovatoare cadre teoretice si cele mai influente contributii din domenii precum achizitia continuturilor, dezvoltarea umana sau studiul cultural si social al procesului invatarii. Cu un accent aparte pus pe instruirea continua, dar si pe natura experientiala si transformativa a invatarii, textele din acest volum familiarizeaza profesorii si cercetatorii cu cele mai proaspete idei si curente din teoriile educatiei. Dintre autorii de referinta prezenti in aceasta antologie nu lipsesc Howard Gardner, Jerome Bruner, Peter Jarvis, Etienne Wenger, Jack Mezirow s.a.
16 somitati din stiintele educatiei isi prezinta cele mai inovatoare cadre teoretice si cele mai influente contributii din domenii precum achizitia continuturilor, dezvoltarea umana sau studiul cultural si social al procesului invatarii. Cu un accent aparte pus pe instruirea continua, dar si pe natura experientiala si transformativa a invatarii, textele din acest volum familiarizeaza profesorii si cercetatorii cu cele mai proaspete idei si curente din teoriile educatiei. Dintre autorii de referinta prezenti in aceasta antologie nu lipsesc Howard Gardner, Jerome Bruner, Peter Jarvis, Etienne Wenger, Jack Mezirow s.a.
Editura | Trei |
---|---|
Colecție | Educatie si formare |
ISBN | 978-606-719-059-5 |
Traducător | Zinaida Mahu |
Număr de pagini | 424 |
Formatul cărţii | 14.5x20.5 |
Tip copertă | brosata |
Data apariției | 2014 |