Tot mai deștept

în stoc
SKU
a258040
79.00 LEI
Pe scurt
În general, cărțile de dezvoltare personală îți cer efortul de a pune în practică recomandările unor specialiști dintr-un anumit domeniu. Volumul de față are o cu totul altă abordare: îți propune experimente pe care să le efectuezi singur.
Mai multe informații
EdituraCurtea Veche
Colecție Argument
ISBN 9786064414212
Traducător Ruxandra Comșa
Număr de pagini 528
Formatul cărţii 15 x 23 cm
Tip copertă Brosata
Data apariției 2023
0
Rating:
0% of 100
Scrie o recenzie
Spune-ne părerea ta despre acest produsTot mai deștept
Rating-ul tău

În general, cărțile de dezvoltare personală îți cer efortul de a pune în practică recomandările unor specialiști dintr-un anumit domeniu. Volumul de față are o cu totul altă abordare: îți propune experimente pe care să le efectuezi singur.

De cele mai multe ori, textele de dezvoltare personală au un caracter general și s-ar putea să nici nu ți se potrivească. Ei bine, textul lui Elizabeth R. Ricker îți propune altceva: experimente științifice riguroase din domenii variate, inclusiv nutriție, pe care autoarea le-a făcut întâi pe ea însăși, înainte de a le recomanda mai departe. Din astfel de teste reiese cât de diferiți suntem de fapt. Așa că, în loc de soluții gata făcute și rețete magice, Ricker îți arată cum să compari strategiile de autoperfecționare și să o alegi singur pe cea care ți se potrivește. Nu în ultimul rând, cartea îți dezvăluie cele mai noi descoperiri din neuroștiințe, care pun creierul uman într-o perspectivă surprinzătoare, de neimaginat până în prezent.

Elizabeth R. Ricker realizează experimente asupra sa și studiază neurohackingul de zece ani. Activitatea ei a fost prezentată la televiziunea publică din Belgia. Ricker este o expertă la care au apelat firme din Silicon Valley, start‑upuri de tehnologie și companii din topul Fortune 500.

A susținut prezentări despre îmbunătățirea cognitivă în Statele Unite și în China. S‑a implicat în cercetare, crearea de produs și strategie pentru start‑upuri din domeniul sănătății și al educației cu peste 70 de milioane de consumatori. A fost cercetătoare în neuroștiințe la MIT, Media Lab și Harvard. Deține o diplomă de licență în științe cognitive de la MIT și o diplomă de master în Minte, Creier și Educație de la Harvard.